Medlemsförmåner

Som medlem i Idéburna Skolors Riksförbund får du tillgång till flera medlemsförmåner.

De förmåner vi har avtalat fram för er har högsta kvalitét, utmärkt support, ger god kostnadseffektivitet och underlättar att driva er friskola på ideell grund. Samtliga leverantörer nedan, har förbundit sig, att för er som medlemsorganisation rabattera sina produkter / tjänster rejält, för att de vet att ideella skolledare ser till att genom pålitlig styrning går så mycket skattemedel som möjligt till barn och elever.

Driver du en idéburen skola?

Läs om vår vision och varför du ska vara medlem.

Vackstanäsgymnasiet & Vackstanäs Konferens och Event

Vackstanäsgymnasiet driver en liten konferensanläggning och som medlem i Idéburen Skola får du 20 % rabatt på hela konferenskostnaden när du bokar dagkonferenshos oss. Konferenssalen ligger i ett 1700-tals hus och där får du och ditt sällskap får vara helt ifred. Vi har alltid endast ett sällskap i taget. Maten som serveras är helt ekologisk och du kan också boka aktiviteter såsom power yoga, kettlebellspass, paddling eller matlagningskurser.

Affärsjuridik, allmän juridik

Reuterman Front advokater erbjuder medlemmar i Idéburna Skolors Riksförbund att anlita juridiskt stöd till ett reducerat och förmånligt pris.

Reuterman är en byrå specialinriktad på idéburna organisationer, och som har stor erfarenhet inom juridik som rör idéburen välfärdsverksamhet.